torstai 15. heinäkuuta 2010

luen kirjoja, lepään paljon ja laihdutan vähän

On muuten ollut tosi hiljaista. Mä oon monta kertaa avannut tän blogisivun ja katsonut vaan tätä. Todennut, että tää on tosi tylsä. Oikeestaan en tiedä miksi. Ehkä mä oon vaan tosi kateellinen kaikille muille postaajille, joiden sivut vilisee kommenteista. Erilaiset palautteet; ruusut ja risut auttais tekemään tästä ehkä mielenkiintoisemman. Oisko ehdotuksia?
Huomisesta lähtien kerään taas motivaatiota ja alan kirjoittelemaan. Enemmän. Ehkä päivänasuja, tai yleisfiiliksiä. Kuhan jotain. Kamerankin päällä on jo 5cm pölykasa. Nyt on ryhdistäydyttävä.


Mä oon aika paljon juossut noilla kevaritunneilla, yamaha odottaa jo tallissa ja 16v tuli täyteenkin viime sunnutaina. Kevaritunnilla opettaja sanos, että ''jos teette hyvän teon liikenteessä, teidät muistetaan n. 5min, mut jos kerrankin mokaatte, teidän virheet muistetaan loppuiän.'' mun mielestä kyseinen lause sopii kyllä niin tavalliseen elämään, kuin liikenteeseenkin. Joku joskus sinua tai ystävääsi loukkaa, hänet muistetaan aina niistä muutamista pahoista sanoista, mutta kuinka moni muistelee oikeasti sitä, että ''hei joskus se kehus ihan tosissaan mua'' ? Tuskinpa kauhean moni. Huomaan itse ainakin aina muistelevan vain toisten virheitä, ja uskon, että jokainen toistaa aivan varmasti virheensä toistekkin. Miksei ihmisten anneta tehdä virheitä? Mehän jokainen opimme virheistä. Mielestäni olisi aika jees, jos joskus oikeasti unohdettaisiin vain menneet ja jatkettaisiin eteenpäin. Tämä kuulostaa kyllä todella kliseeltä, mutta kukaan ei ole täydellinen ja jokainen meistä tekee aina virheitä. Siksi on väärin tuomita ihmiset vain yhden virheen takia. Enkä nyt tarkoita mitään raa'an verisiä murhia, vaan ''pieniä'' elämään liittyviä, kuten; väärät lausahdukset huonoon aikaan, ystävän loukkaaminen, liialliset lupaukset yms..

Mitä mieltä te olette, muuttuvatko ihmiset?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti