keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Hetki lomaa arjesta






Siskonpeti, lettukestit, myöhäsempi aamuherätys sekä monta kuppia kahvia. Teki ihan hyvää karauttaa päiväksi vanhempien luokse karkuun kaupungin arjen haasteita, nauttia aamukahvista ystävän ja lasten kera sekä vaan olla. Päivitellä blogeja, ihmetellä uusia avattuja nettisivuja ja ladata akkuja viikonlopun Mikkelin SM rallia varten. Sekä unohtaa kotona odottava pyykkikuorma ja tekemättömät asiat.

Olen viimeiset muutamat viikot eläny rallikuljettajan arkea ympäri vuorokauden. Kuntokuurit, sähköpostit, pipot, nettisivujen väsäämiset, lehden teot.. Riittävästi hommaa yhdelle ihmiselle. Onneksi viime viikonloppuna päästiin ajamaan onnistuneita kilometrejä, sillä se aina muistuttaa minua siitä, miksi näitä asioita tehdään. Fiilis, adrenaliini, onnistumisen ilo.. Todella merkittäviä motivaattoreita! Ja ehkä sekin, että tälläselle paksulle tulee hiki ajaessa. Silloin yleensä tietää että tosissaan on tehty, mutta salille pitää mennä. Siitäkin revin fiilistä, kun hoksaan ajaessani uusia asioita siitä, miten pitäisi ajaa. Sanotaanko sitä sitten oivaltamisen iloksi? Kovin useasti ei tälläinen blondi saa iloa kyseisistä hetkistä, mutta onneksi ajaminen tarjoaa minulle sen. ;-)

Rallitädin imagoa en tietenkään pääse pakoon, en edes kohdatessani ihan pieniä vauvoja. Pitihän sitä ystävän prinsessalle hankkia omalla logolla varustettu body, onhan hän tulevaisuuden koutsattavani. Niin pieni, hento, pienet sormet.. Onneksi kotoota ei löydy ketään isäehdokasta. (haha!!) Olen niin onnellinen näistä mun ystävistäni, joiden elämään on siunattu tälläisiä pieniä ihmeitä, niin minä voin viedä tämän rallitäti roolini loppuun asti.

Lisää kahvia niin että mahahaava pääsee taas oikeuksiinsa, pikkuveljeä kutittamaan kyljistä ja karautetaan kylille kattelemaan. Tää päivä on HYVÄ!


Ja hei, käykäähän tekin kurkkaamassa osoitteessa www.laurasuvanto.com . Nyt on uudet nettisivut auki :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti