tiistai 27. marraskuuta 2012

WHERE THERE IS DESIRE, THERE IS GONNA BE A FLAME

 Ennen keittiönpöytä oli olkkarin puolella, mutta hyvin se näytti tuonnekin sopivan.
Enkä tarvitse edes toista tuolia, koska mulla ei ikinä oo ruokavieraita!

Yleiskuvaa. Huomatkaa hyvät vatsalihakset telkkarissa :-D

Missä mun kaikki kukat on? Noniin herrasmiehet ja -naiset, kukkia
saa tuoda kun tulee kahville!

Kun ei toinen keittiötuoli mahtunut keittiön puolelle, sai se oman osuutensa toimia sisustuselementtinä
kera muutaman viltin ja ihanien, uusien korkkareiden kanssa!
                                     
Hei! Tarkkasilmäiset näkee miten lähellä mun EHKÄ tuleva, uusi työpaikkani onkaan mua! ;)
Eli jutunjuurta tästäkin; kutsu työhaastatteluun tuli tänään, oon niin innoissani!!

Mä kaipaan lisää sisustustyynyjä. Valkoisia, mustia, harmaita.. Kuviollisia. Saa tuoda jos jollain on ylimääräisiä.

Kokonaiskuvaa omasta kodistani <3 span="span">

Tää olikin joku valoisampi kuva.. Ikean LACK pöydät on mun halpoja opiskelija lemppareita.
Niillä saa niin monennäköistä ilmettä luotua. Nyt ne toimii mun olkkarin pöytänä.
Keittiössä pinosin ne päällekkäin apupöydäksi. Vanhassa kämpässä ''nurkantäyttäjiä'' :)

Sairaslomatiistai! Sairaslomallahan pitäisi maata sängyssä silmät kiinni, muttakun ainoa oire on runsaasti rähmivä silmä, eipä kyseinen sairaus saanu meikäläistä millaanlailla taltutettua. Aamulla aikasin ylös, vaatekaapin sisältö lattialle leviäksi ja silitysrauta kuumaksi. Mulla on paha tapa jokakerta shoppaillessani (ikeassa) ostaa uudet pussilakanat, koska omistan pakkomielteisen tavan vaihtaa lakanoita muutaman viikon välein ja rastitan ensimmäisenä hobbyhallin kuvastosta hienoimmat pussilakanat, jotka mulle sais tilata. Kaappiini on kyseisiä tuotteita kertynyt melko mittavasti, sillä ihanat sukulaiset ja läheiset on ymmärtäneet hyvän ja varman joululahjaidean. (ja vinkvink, lisää vaan kiitos!) Ja kyllä, kaikki kaapit sain käytyä läpi! Posket punasena oli aika suuntaa silmät rähmäsinä ulkoilemaan ja tunnin PK-lenkki tuli tehtyä matalilla sykkeillä. (avg 127, max 143) Sen jälkeen valmentajakin jo soitteli ja käytiin yhdessä syömässä lounas ja tekemässä melkein kolme tuntia nuottitreeniä! Hyvät kilsat vaihtelevassa maastossa, eli oli pientä ja teknistä tietä, sekä leveetä ja nopeaa kera monien nyppyjen. Näitäkin asioita treenaan siis viikoittain, joko valmentajan tai sitten kartturini kanssa.

Kotiin palatessa hieman ruokaa naamaan ja ''nopeasti siivoten'' kun hieman häiritsi.. No, mun siivoaminen kesti sen toiset 3h, sillä lattiasta kattoon kävin läpi jokaisen pinta-alan ja siitä lähti huonekalutkin vaihtamaan paikkaansa.. Tuloksena ihana ja tilavampi järjestys! Vaihtelu virkistää ja sehän pitää paikkaansa. Kyllä nyt hymyilyttää puhdas koti :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti